Bajky Barda Beedleho | RECENZE

Název: Bajky Barda Beedleho
Autorka: J. K. Rowling
Nakladatelství: Albatros
Počet stran: 118
Anotace: Bajky Barda Beedleho vás potěší pěticí roztodivných pohádek. A každá z nich vás svým kouzelným způsobem zavede do čerodějného světa se spoustou smíchu, ale i vzrušení ze smrtelného nebezpečí. Sám velký profesor Albus Brumbál nad pohádkami hloubal, aby mezi  řádky odkryl útržky informací o životě v Bradavicích. 

Na Bajky jsem měla zálusk už delší dobu a teprve nedávno se mi ji podařilo najít v knihovně. Hodně mě na ni navnadila kamarádka, když mi dala přečíst jeden příběh z téhle knihy (myslím, že to byl Čaroděj a skákající hrnec nebo Fontána příznivé sudby). 

  Tak tahle kniha se s nejkrásnější obálkou a nejzajímavějším obsahem usadila na první příčce ze tří učebnic z Bradavické knihovny. 
  Opravdu pěkné příběhy plné ponaučení a hloubky . Nejvíc ze všeho se mi líbil příběh o Fontáně příznivé sudby. 
  Opět tam jsou velice hezké kresby, které (MYSLÍM) malovala sama autorka. Co mě ale na téhle knize nejvíce nudilo, byly kapitoly, (nevím, zda bych je měla nazvat kapitolami ale budiž) kde ke každému příběhu něco řekl ředitel Bradavic Albus Brumbál.

Knížce dávám 4🌟/5🌟
F.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Píseň zimy | RECENZE

Madison Winslentová: svět v planetě | RECENZE