Famfrpál v průběhu věků | RECENZE

Název: Famfrpál v průběhu věků
Autorka: J. K. Rowlingová
Nakladatelství: Albatros
Počet stran: 67
Anotace: Pro všechny, kdo mají rádi Harryho a fandí mu v jeho famfrpálových kláních za Nebelvír! Reprint příručky získané přímo z bradavické knihovny při Škole čar a kouzel vás seznámí s vývojem létajících košťat, poučíte se, jaké hry se s košťaty hrály ve starověku, jak se objevila Zlatonka, jakými proměnami prošel famfrpál od 14. století a jak vypadá dnes, seznámíte se s významnými famfrpálovými týmy ve Velké Británii a v Irsku.

O téhle knížce jsem věděla co jsem si přečetla první tři díly Harryho Pottera. Ale nikdy mě to kní příliš nelákalo abych si ji pořídila nebo i přečetla. Pak jsem ale zjistila, že ji (tu s původní obálkou) moje kamarádka prodává  a tak jsem tedy neváhala a řekla jí, že ji koupím. Nakonec jsem se k ní dostala asi až dva měsíce potom, co jsem si ji od ní vzala a to jenom protože jsem chtěla uspat mého věčně otravného mladšího bratra. A kupodivu to na něj zabralo 😃

Nejen že je tahle doplňková kniha užitečná k uspávání vašich mladších sourozenců (jestli nějakého máte, vřele to doporučuji 😉) ale taky se v ní dozvíte spoustu zajímavých věcí. Třeba jak vypadala hra, když ještě Potlouky nevypadaly tak, jak je známe my. Nebo jak se v téhle hře objevila Zlatonka.   Přestože jsem to četla aby usnul brácha, musím říct že jsem u toho taky usínala. Jako jo, kniha to je hezká a plná velice zajímavých faktů, ale je to pro opravdové fandy Harryho co tohle zajímá (což já nejsem).
  Ale na druhou stranu má tahle knížečka krásné ilustrace, které myslím kreslila sama Rowlingová.
  I když je to pěkná kniha, nejsem největší fanda Famfrpálu (a abych se přiznala tak ani Harryho) a tahle kniha nebyla pro mě to pravé ořechové.

Knížce dávám 3,5🌟/5🌟