Knihy přečtené za Září 2017

Tento článek bude poměrě krátky, protože tento měsíc jsem neměla zrovna čtecí náladu. Vzala jsem do ruky knihu a po pár stránkách ji odložila. Jsem strašně ráda, že jsem přečetla těchto pár knih.


1.Mortal Instruments: Město z kostí - Cassandra Clare, Knižní klub
 Jak píšu v recenzi, knihu jsem přečetla kvůli kamarádce. Ale hodně se mi líbila. Když jsem se pustila do druhého dílu, neměla jsem na to náladu a vydrželo mi to doteď. Tak jsem zvědavá, kdy mi ta nechuť opadne :D.



2.Bohové Olympu: Krev polobohů - Rick Riordan, Fragment
Nemohla jsem to jen tak nechta, a nepřečíst si ji. Nemůžu uvěřit, že je konec pokračování PJ. Chce se mi z toho vážně brečet, protože je to jedna z mojich nejmilovanějších sérií. Já vím že to píšu skoro ke každé, ale u téhle to myslím opravdu vážně. Celá tahle série (PJ, BO, AP) patří do TOP5. Když jsem to dočetla, nevěděla jsem co dál, ale pak jsem si zjistila, že to pokračuje. Apolónův pád je moje další naděje, ve které se můžu zase setkat s mími oblíbenými hrdiny (Percy, Annabeth, Leo, Nico). 




3. Harry potter a princ dvojí krve - J. K. Rowling, Albatros
Harry potter se stal mojí závislostí. A pocítila jsem to až u tohoto dílu. Je to takový zvláštní pocit, zvláštní ale pěkný. Možná to je tím, že jsem jediná z mojí party knihomolů, která to s touhle sérií dotáhla tak daleko. Každopádně je tohle jeden z nejlepších dílů celé série. Kéž by to nikdy neskončilo. 

F.
 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Píseň zimy | RECENZE

Madison Winslentová: svět v planetě | RECENZE