Nové přírůstky v knihovně | Září 2017

Tento měsíc jsem nebyla moc aktivní ve čtení. Ale to neznamenalo, že jsem si nic nepořídila. Co si pamatuju, tak jsem si tento měsíc koupila víc knih, než za jakýkoli jiný. Se divím, že mě moje peněženka ještě nezamordovala :D. No a tady máte seznam mích nových knih za tento měsíc.

1. Možná jednou - Coleen Hooverová, YOLI
Tuhle knihu jsem si pořídila v rámci akce v  NeoLuxoru 1+1 YOLI kniha zdrama. Uoutala mě jak svou obálkou, tak tím, že má kniha vlastní soundrack. Jenže pak jsem tohoto rozhodnutí začala litovat, protože jsem ji vzala místo knihy Mluv.


2. Kázání ohně - Francesca Haigová, YOLI
V této knize jsem měla jasno hned, jak jsem ji uviděla. Ta nádherná obálka a ta boží anotace prostě udělala své. Celou dobu jsem s ní poletovala po NeoLuxoru, protože jich tam ve stánku bylo jenom pár. Už se nemůžu dočkat, až si ji přečtu.


3. Tower of dawn - Sarah J. Maas, Bloomsbury
Poslední týden v září jsem se dohodla s Monou, že pujdeme do Knihy Dobrovský. Šly jsme také do třetího patra, kde byla anglická sekce. Když jsem do ní vkročila, pobíhala jsem od jedné knihy ke druhé, musela jsem se rozhodovat mezi Caravalem, Dunkirk, Six of crows a Tower of dawn. Asi chápete co zvítězilo. 

4. Všechna pravda, co je ve mě - Julie Berryová, Egmont
Na knihu jsem měla zálusk už několik měsíců, kdy jsem na ni narazila úplnou náhodou na internetu. Na první pohled je to docela creepy obálka a svím způsobem strašně krásná. Taky její anotace byla opravdu lákavá. Pokaždé (fajn, pokaždé ne) když jsem zabruslila do nějakého knihkupectví, dívala jsem se po ní. Ale nakonec jsem ji sehnala společně s Tower of dawn. A jsem za to strašně ráda. 

5. Všechny barvy země - Beth Revisová, CooBoo
Tuhle knihu už taky hledám nějaký ten pátek. Ale věděla jsem, že Knihy Dobrovský bude to pavé knihkupectví, protože jsem v něm pořídila i její předchozí dva díly (Loď mezi hvězdami a Milion sluncí). Jsem nehorázně ráda, že jsem ji tam našla, protože už se skoro nikde neprodává (aspoň ne tam, kam chodím). Konečně po několika měsícech mám sérii kompletní.


6. Six of crows - Leigh Bardugo, Indigo
Po téhle knize jsem se koukala už delší dobu (i když po té v češtině). Česká obálka se liší tím, že je to hardback, je vyšší než normální knihy jsou, a taky jsou všechny její stránky na hřbetu černé. Jenže originál je originál a já mu nakonec neodolala, protože v překladu se může stratit spousta ať už smutných nebo vtipných slov.

Tak, to je všechno. Do komentářů když tak napište Vaše knižní přírůstky ze Září :) 
F.

 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Píseň zimy | RECENZE

Madison Winslentová: svět v planetě | RECENZE