Oko za oko | RECENZE

Název: Oko za oko
Autorky: Jenny Han, Siobhan Vivian
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 266
Anotace: Ostrov Jak není jen idylické místo na dovolenou, ale to vědí pouze ti, co na něm žijí. Kat, Mary a Lillia chodí na střední školu, ale to je asi to jediné, co mají společného... tedy kromě touhy pomstít se. Pomstít se těm, kteří je šikanovali, vysmívali se jim a udělali jim ze života peklo. Špatné věci se totiž stávají i hodným holkám.
KAT už má dost toho, jak jí její bývalá nejlepší kamarádka ponižuje.
LILLIA klukům vždy věřila, ale tomu je konec. Ne potom, co se stalo tohle léto. A rozhodně to nenechá jen tak.
MARY ostrov před šesti lety opustila kvůli klukovi. Ale vrátila se a chce, aby ten, co jí kdysi ublížil taky trpěl.

Knížku jsem měla vyhlédlou už pár měsíců před jejím vydání v češtině. Už kvůli té nádherné obálce a tak zajímavé anotaci. Svou roli tam taky hraje autorka Jenny Han. Oko za oko je vlastně první kniha, která mi došla poštou, ne kterou jsem dostala nebo si koupila v kamenné prodejně. 

  Od začátku. Obálka je prostě krásná a je vidět, že ten/ta co to fotil/a si s tou obálkou pěkně vyhrál/a. Hrozně moc mě na této knize zaujala anotace, protože je tak tajuplná a já si po jejím přečtení myslela "tam bude určitě mnohem víc akce, než v ostatních knihách od Jenny Han". A opravdu jsem se nemýlila. 
  Tuhle knihu mám radši, než sérii Všem klukům, které jsem milovala protože tady není prioritou to, co se děje mezi určitým klukem a holkou (neříkám, že to tam není) ale jde tam vyloženě o ty tři dívky a jejich chuť se pomstít za každých okolností. 
Kat jsem ze začátku moc nemusela, ale postupem času si vybudovala respekt (možná proto, že mi trošku připomíná mě). Mary a Lillii jsem měla od začátku ráda (připomínaly mi trochu moje dvě kamarádky). I když Mary se mi zdála tak trochu ukňouraná a Lillia tichá. Sama žádná nic nesvede, ale dohromady? Dohromady to je smrtelný komando😂.
Jediné, co bych knize asi tak vyčetla je to, že se čte tak dobře, že jsem ji do pár hodin měla přečtenou a musela čekat na další díl 😃.

Kniha má za mě 5🌟/5🌟



F.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Píseň zimy | RECENZE

Madison Winslentová: svět v planetě | RECENZE