Půlnoční koruna | RECENZE

Název: Půlnoční koruna
Autorka: Sarah J. Maas
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 396
Anotace: Celeana se stala královou bojovnicí a má za úkol pro něj dělat tu nejšpinavější právi. Ovšem sama dobře ví, že král je mimořádně krutý a jeho chování ovládá tajemné zlo. Proto se snaží odhalit jeho tajemství, ale přitom mu nezavdat příčinu, aby ji podezíral. Rozehrává tak smrtelně nebezpečnou hru, v níž jde nejen o její život, ale i o život všech jejích přátel. A jedné noci se stane to, čeho se nejvíce obávala a co její život rozmetá na kousky. 


 Knihu jsem si přála na vánoce, protože jsem nutně potřebovala vědět, jak bude pokračovat první díl. No a shodou okolností se mi na Vánoce sešly dvě (a jedna byla i se Skleněným trůnem a Dědičkou ohně v boxu za který ještě stále pláču😭). 

TI Z VÁS CO KNIHU NEČETLI, TAK DALŠÍ ODSTAVEC OBSAHUJE SPOILERY!!!!! 😀😀😀

  Tahle kniha nepatří zrovna mezi mé oblíbené. Nevím proč to tak je, ale přišla mi trochu nudná, pomalá. Taky mi přijde, že se toho v ní zrovna moc věcí nedělo. Možná v tom má taky prsty to, že neschvaluju pár Celeana-Chaol (kterého z duše nenávidím). A taky smrt jedné určité postavy kterou jsem měla fakt ráda (což vedlo k slzám, a já nesnáším když brečím u čteni). Od této autorky knížky vážně miluju, jenže tahle mi přijde jako její nejslabší (i když to určitě většina z vás má jinak). Ani obálka se mi moc nelíbí. Ale velké plus u mě má tahle kniha za to, že ke konci už nejsou Celeana a Chaol spolu 😃. I když je pravda, že kdyby se ty věci nestaly, tak by pak neodjela někam, kde by nepoznala někoho 😃  .

S těžkým srdcem knize dávám 3🌟/5🌟
 

F.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Píseň zimy | RECENZE

Madison Winslentová: svět v planetě | RECENZE