Rozbalovačka #1

Konečně jiný článek než recenze 😂.
Knihu  jsem vyhrála na instagramu bookscalling a posléze mi ji poslalo nakladatelství Práh.


 Když jsem rozbalila vrchní obálku, nemohla jsem se vynadívat, protože kniha došla ještě zabalená v novinách. Ale tyhle noviny jsou opravdu krásné.

A když jsem ty noviny rozbalila (samozřejmě opatrně aby se neroztrhly) tak na mě čekala opravdu krásná obálka.
Kus temnoty je opravdu nádherná kniha a pustím se do ní hned, jak dočtu Caraval. Když jsem ji vyhrála, nemohla jsem uvěřit vlastním očím, protože  tohle se mi moc nestává (jako že něco vyhraju) a úplně jsem z toho šílela 😆. 
Tak to by bylo pro tentokrát všechno, těším se na vás v dalším článku 🙂

F.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Píseň zimy | RECENZE

Knihy přečtené za Listopad 2017