Všem klukům, které jsem milovala | RECENZE

Název: Všem klukům, které jsem milovala
Autorka: Jenny Han
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 318
Anotace: Milostné dopisy mají mnoho podob. Lara Jean nikdy žádný nedostala, ale pár už jich napsala - na rozloučenou. Lara nikdy nedala nějakému klukovi najevo, že ho má ráda. A když už nechtěla být zamilovaná, napsala dopis o tom, jak se cítí, pečlivě ho zapečetila a schovala do krabice pod postelí. Ale jednoho dne dopisy z krabice zmizí a Lara zjistí, že je někdo rozeslal. A najednou musí čelit všem pocitům, které před světem - a hlavně přímo před adresáty dopisů - pečlivě ukrývala! A jak se postupně vyrovnává s minulostí, zjišťuje, že něco dobrého to rozeslání dopisů přece jen přineslo.

O knize jsem neměla ani tucha. Teda do doby než ji kamarádka přinesla před dvěma lety do třídy. To mě zaujala hodně obálkou (které je ač taková obyčejná, ale krásná) a názvem. A pak taky tím, jak ji kamarádka prezentovala. 

  Tak jo, úplně ze začátku obálka. Jak už se zmiňuji víše, je opravdu krásná. 
  Jenny Han v této knížce vytvořila příběh tak sladký, až jsem si od ní musela dát chvilkami pokoj. Já jsem na ty sladké příběhy docela "alergická". Na ty sladké chvíle taky navazují ty trapné scénky, při kterých jsem se červenala až za ušima a které jsem měla chuť přeskakovat (ale udělala jsem to až při rereadingu) a kterých je v této knize fakt požehnaně. Já jsem totiž typ člověka, co nemá rád trapné chvilky, ale ony se na něj lepí jako klíště. Knížka je opravdu pěkná, čtivá, romantická a jak píšu taky sladká (na mě možná trochu příliš).  
  Lara Jean je obyč, trochu najivní holka (chvilkama až mocnaivní). Kitty nešlo nemilovat, taková oprsklá huba stejně jako já, když jsem v okolí těch nejbližších členů rodiny. Margo mi přišla až moc upjatá a Peter, no Peter je takový ten frajírek, který si normálně holky jako je Lara Jean ani nevšimne. 

Sladké Laře Jean dávám 4,5🌟/5🌟
 F.

Komentáře

  1. Super :) Tahle knížka se mi moc líbila, byla skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super :) a jaká je tvá nejoblíbenější postava? :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Píseň zimy | RECENZE

Madison Winslentová: svět v planetě | RECENZE