Knihy přečtené za Říjen 2017

Je hrozné, jak ten čas letí, další měsíc za námi (a už jen dva do Vánoc 😄) a to znamená další články na téma přírůstky a přečtené knihy. Taky se tak moc těšíte na Vánoce? Teďka to taky nebude zrovna velký hit v přečtených knihách. Podzim nesnáším a jedním důvodem je moje nechuť ke čtení. Taky to tak máte

1.Fantastická zvířata a kde je najít - J.K.Rowling, Albatros
Na tuto knihu jsem narazila v knihovně při probírání se částí, kde jsem ještě nebyla (Nové přírůstky). Přečetla jsem ji zhruba za hoďku a čtvrt (plus mínus pár minut). Jak píšu v recenzi, je tam spousta zajímavostí, ale není to kniha, za kterou bych dobrovolně utratila peníze ať si klidně je od Rowlingové nebo ne.


2. Bajky Barda Beedleho - J.K.Rowling, Albatros
Bajky jsem si půjčila zároveň se Zvířaty a dalšími knihami, do kterých se mi doposud nechtělo pustit (např... Pasažérka). Bajky jsem stihla přečíst (stejně jako Zvířata) v jeden den, takže to je na těchto krátkých knihách dobré. Bajky se mi líbily ze všech tří (Famfrpál, Zvířata, Bajky) doplňkových knih nejvíc. Tady na ni můžete najít recenzi :).


3. Říše bouří - Sarah J. Maas, CooBoo
Říši bouří jsem si pořídila na Humbooku, ale váhala jsem mezi ní a Krverůží. Nakonec jsem si vzala Říši a nelituji toho (obzvlášť protože si teď budu Krverůž objednávat). Je to hrozně dokonalá kniha a taky dost napínavá. Jsem zvědavá, co se bude dít dál (obzvlášť s Aelin). A díky tomuhle dílu shipuji nový pár :D Elorcan forever. 


4. Dvůr trnů a růží - Sarah J. Maas, CooBoo
Ještěže jsem byla poslední týden v řijnu nemocná, protože to bych si pak nemohla dát rereading série ACOTAR a připomenout si, proč je mojí nejmilovanější. Taky jsem pokořila můj osobní rekord přečtených stránek za den (440 - což je vlastně celá tahle kniha :D). U rereadingu Dvora trnů a růží jsem zjistila, že Amarantha neměla červené vlasy (jak jsem si celou dobu myslela) ale černé. Tady na ni můžete najít moji recenzi.


F.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Píseň zimy | RECENZE

Madison Winslentová: svět v planetě | RECENZE