Říše bouří | RECENZE

Název: Říše bouří
Autorka: Sarah J. Maas
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 681
Anotace: Dlouhá cesta k trůnu teprve začala, ale už nyní je jasné, že bude plná zrady, nepřátelství a nevraživosti. Pokud si chce Aelin udržet korunu a ochránit království, musí se spojit s lidmi, kteří až doteď byli nepřáteli, a musí bojovat proti zlu, které se chystá pohltit celý svět. Zkáza se na ni řítí ze všech stran a jediná zoufalá možnost, jak přežít, je obětovat to, co miluje nejvíce.

  Knihu jsem si pořídila na Humbooku, ale velice dlouho jsem se rozmýšlela mezi ní a Krverůží. Nakonec zvítězila tahle.

  Obálka je úžasná. Ani vám nedokážu popsat, jak velkou tíseň jsem cítila, protože jsem si ji nemohla přečíst. A právě ten pocit u mě ten den v rozhodování velel.
   Poslední dobou jsem četla a slyšela, že ty novější knihy z této série jsou horší, než ty první. A že už u nich vyprchává to kouzlo, které na ně ze začátku série opravdu silně působilo. Nevím čím to je, ale mě si autorka s každou knihou získává víc a víc až už to není možné :D.
  Občas se v ní stalo, že tam byly takové, přemýtací scény (postavy jen mlví a jinak se nic neděje) ale to fakt jen občas, většinou to bylo plný akce a napětí.
  Nevím, možná se mi to jen zdá, ale tento díl mi přišel takový, že se vněm dalo spoustu lidí dohromady a taky jedna postava změnila své chování (Dorian). Před tím to bylo princátko, které se hodně věcí bálo, ale v tomhle si chvílema hraje na toho kdo velí, pak na takového grázla. No, prostě mi moc nesedí.
  Asi nejbrutálnější (nemyslím krvavý) byl pro mě ten konec. Prostě.... bože, potřebuju další díl abych věděla, jak to bude pokračovat, protože takovej konec byl jen v Křišťálovém meči (kde to bylo to nejzajímavější z celé knihy).
  Děj knihy ubíhal rychle, až jsem si na konci knihy říkala, "jakto, že už jsem na konci?". Tohle je asi ten nejvelkolepější díl z celé série (zatím), hlavně ten konec. Nevím jak vy, ale s tímto dílem jsem začala shipovat jeden dokonalý pár (kde to ke konci knihy chlap pěkně do⋆⋆al).

Této dokonalé knize dávám 5🌟/5🌟

F.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Píseň zimy | RECENZE

Knihy přečtené za Listopad 2017