Krvavé ostří | RECENZE

Název: Krvavé ostří
Autorka: Sarah J. Maas
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 402
Anotace:  Celeana Sardotien je nejobávanějším zabijákem celého Adarlanu. Jako obyvatelka Tvrze vrahů musí bezvýhradně poslouchat svého pána Arobynna Hamela, přesto však důvěřuje jedinému člověku - svému kolegovi a příteli Samovi. V těchto novelách nabitých akcí se Celeana vydá na několik odvážných misí, které mají prověřit její schopnosti. 

Asi tu nemusím psát, jak jsem se ke knize dostala. Tahle kniha byla vlastně něco jako mezistanice, na které čekáte, než se vydáte do vašeho cíle, který byl v mém případě Dvůr mlhy a hněvu a Říše bouří. Doufám, že to chápete :D. Musím říct, že jsem ji taky odložila, protože jsem věděla, co se stane a bála jsem se toho.

   Je opravdu dobré si přečíst tuhle knihu už jen proto, že je od této autorky. Navíc je tam spousta zajímavých událostí, co Celeana zažila a myslím si, že je opravdu důležité vědět, co se jí stalo ještě před děním ve Skleněném trůnu. Obálka je nádherná, taky je znát, že se od ostatních knih liší, protože pozadí za Celeanou není bílé nýbrž modré. Ale asi jediné, co musím této knize vytknout je smrt postavy, kterou jsem si za těch několik kapitol kde byl velice oblíbila. A právě proto jsem tuto knihu na chvilku odložila. Bála jsem se té chvilky, ale taky mi bylo jasné, že se to stane ať už ji přečtu nebo ne tak sem se do ní nakonec vrhla.Taky mi bylo jasné, že tahle smrt je nezbytná, protože kdyby se to nestalo, nedostala by se Celeana do Endovieru a z tama do královského hradu.
   Jak už je v autorčině stylu, nemohly tu chybět bojové scény, které jsem si opravdu oblíbila, trošička romantiky nebo humor. Moje asi nejoblíbenější sceny jsou z části, kde Celeana žila s tichými vrahy. Jak můžete vědět z recenze na knihu Běsnění, nemám ráda smutné scény, u kterých ze mě slzy přímo vystřikují.   
    Určitě si ji přečtěte, ale varuju vás, jestli si tu postavu oblíbíte, budete pak potřebovat kapesníky :D.

Knížce dávám 4,5🌟/5🌟 (to za tu smrt, protože jsem u toho brečela a to nemám ráda :D)

F.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Píseň zimy | RECENZE

Knihy přečtené za Listopad 2017