Nové přírůstky v knihovně | Listopad 2017

Jelikož je tady nový měsíc, je tu i přehled mích nových knih. Přemýšlím, že bych to nazvala nějak jinak, protože mi poslední dobou připadá, že se s tím strašně vytahuju :D. Napište dokomentářů jestli by měl název "nové přírůstky v knihovně" zůstat, nebo chcete nějaký jiný :).

1. Krverůž - A.G. Howard, CooBoo
Konečně. Čekání až si ji přečtu bylo hrozné. A vlastně ještě je, protože před touhle kráskou mám ještě 3 knihy. Ale aspoň, že už ji nebudu muset hledat v městcké knihovně.

 2. Děsivé storky: Kletba egyptské mumie - R.L. Stine, Fragment
Druhý díl této série hororů pro dědi mi nepřinesl žádné mrazení na zádech jako první díl, ale i tak mě trochu vyděsil :).

3. A court of thorns and roses - Sarah J. Maas, Bloomsbury
Už se nemůžu dočkat, až si ji přečtu i v angličině. Nejen proto, abych se naučila víc anglicky nebo proto, abych to četla v originále. Ale největší důvod je ten, že si pak až to přečtu můžu přečíst druhý a třetí díl (na který se hrozně móc těším) :D.

4. Acourt of mist and fury - Sarah J. Maas, Bloomsbury
Tenhle díl jsem si v češtině naprosto ale naprosto zamilovala. Dokonce je u mě na první příčce co se oblíbenosti týče. A vím, že většina knih je lepší v originále než v překladu, takže.....

5. Hra o trůny: grafické zpracování díl 1. - George R.R. Martin, Egmont
Milovnice GoT + Komiks GoT = o několik stovek lehčí peněženka. Suprový komiks.

6. Cizinka - Diana Gabaldon, Omega
Znáte seriál který byl natočen podle stejnojmenné knihy? Že ne? Tak to se ochuzujete o ten nejhezčí seriál ever s tím nejkrásnějším soundrackem. Jsem zvědavá, jaká bude kniha, protože seriál jsem si zamilovala .

7. Hra o trůny grafické zpracování díl 2. - Geroge R.R. Martin, Egmont
A stejně jako prvnímu jsem v knihkupectví podlehla i druhému dílu. Jsem sice v polovině, ale už teď u mě má (mají) 5 hvězdiček :D.

8. Píseň zimy - S. Jae Jonesová, CooBoo
Kdo by mohl odolat této (nejen obálkou) překrásné knize? No, já neodolala a ještě že tak. Protože kdybych odolala (což se naštěstí nestalo), tak bych byla o jeden krásný příběh chudčí. Mé pocity a názor na ni můžete najít zde.

9. Skvrna - Gillian Flynnová, Knižní klub
Nebudu se tu tajit, že bych si této knihy ani nevšimla, nebýt jedné bookstagramerky. Ale nebýt Geroge R.R. Maartina, tak bych si ji ani nekoupila, protože poděkování bylo věnováno jemu. Je to parádní detektivka. A opravdu jsem se tam ztrácela jako hlavní postava :D.

10. Probuzení Simona Spiera - Becky Albertali, Yoli
Kniha + inspirace na oreo jídlo = navalte tu knihu. Ne, vážně. Kdyby mi nedošla a já si ji pujčila, pravděpodobně bych ji už nevrátila :D.

11. A court of wings and ruins - Sarah J. Maas, Bloomsbury
Ještě že ji mám. Teď už jen přečíst její dva první díly v aj. a můžu se do ní pustit. Konečně :D.


12. Chaos #3 - Patrick Ness, Jota (hardback)
První jsem si všimla jí a pak paperbacku vedle ní. Kniha od Patricka Nesse + cena 9.- kč = no neberte.

13. Chaos #3 - Patrick Ness, Jota (paperback)
Škoda, že tam neměli první díl. Ten jediný mi totiž v téhle sérii chybí :D.        
F.       

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Píseň zimy | RECENZE

Knihy přečtené za Listopad 2017