Fantastická zvířata a kde je najít | RECENZE

Název: Fantastická zvířata a kde je najít
Autorka: J. K. Rowling
Nakladatelství: Albatros
Počet stran: 69
Anotace:  Alespoň jeden výtisk knihy Fantastická zvířata a kde je najít vlastní téměř každá kouzelnická domácnost v celé zemi. Nyní, po omezenou dobu, mají i mudlové příležitost zjistit, kde žije pětinoh, čím se živí kluběnka a proč není dobrý nápad nechávat za dveřmi mléko pro bodloše.

Další doplňková kniha ze světa Harryho Pottera. Nedávno jsem si ji půjčila z knihovny a abych pravdu řekla, udělala jsem to jen proto, že jsem chtěla mít dočteny všechny knihy z této série (i když to se pravděpodobně nikdy nestane protože odmítám přečíst Prokleté dítě).

Zoologie není obor, do kterého bych se s chutí pustila a proto mi tato kniha ač plná velmi zajímavých faktů s vtipnými poznámky Harryho a Rona přišla velice nudná. Jsem ráda, že má jen 69 stran, protože jsem se opravdu přemáhala k jejímu doečtení. Obálka je velice pěkná a nemůžu se rozhodnout, která (jestli starší nebo novější) je hezčí. Ačkoli u ostatních doplňkových knih mi to problém nedělá, tam u mě sto procentně vyhrávají ty starší. Knížka mě moc nezaujala a pochybuji, že si ji ještě někdy v budoucnu přečtu.

A proto knize dávám 3🌟/5🌟
  

F.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Píseň zimy | RECENZE

Madison Winslentová: svět v planetě | RECENZE