Moje láska ke knihám A.G.Howard

Další článek podobný na Moje posedlost S. J. Maas knihami. Preavděpodobně budou vycházet dost často a tak se vás chci zeptat, jestli bych měla udělat stránku pod názvem blogu kde by jste je mohli najít nebo je to blbost. Každopádně, v tomhle článku budu zase vylévat své city k této sérii. Takže se vás musím zeptat, vážně to chete číst? 
Já vás varovala 😃.

K sérii Šepotání jsem se dostala tak zhruba před dvěma lety, když jsem si prohlížela stránky CooBoo a vybírala si co bych chtěla k Vánocům. Když jsem to pak nedostala u taťky (protože tam jsem si i ně řekla), tak se mi tak trochu chtělo do pláče. Jenže pak o den později jsem zjistila, že jsem je dostala u tety, takže jsem byla štěstím bez sebe. Když jsem je pak četla bylo to samé whá a pání a awwwwww a néééé. Prostě hrozně moc emocí najednou. Když jsem měla přečtené první dva díly, byla jsem jak na trní protože tehdá ještě nevyšlo Zrcadlení a Běsnění. Jsem ráda, že už mám za sebou trápení s čekáním na další díly (to samé se ale nedá říct u jiných sérií😩). Jak jsem psala recenze na tuhle sérii a jak píšu teď tenhle článek, pokouší se o mě nostalgie (nevím jak jinak tomu říct), která mi tak strašně urputně připomíná, co se v těch knihách stalo. A když nad tím přemýšlím, tak se mi chce brečet, protože si to chci znovu přečíst ale nemůžu, protože musím přečíst jiné knihy 😭. Před několika měsíci jsem přečetla Dvůr mlhy a hněvu a od té doby mi Morfeus připomíná Rhysanda. Nevím jak to máte vy, co jste četli obě série, ale mě připadají docela stejní. A protože je na delší dobu nebudu moct "vidět" když budu číst, chce se mi zas brečet 😭. Když na tím tak přemýšlím, co se týče knih které miluju a jsem jimi posedlá jsem ubrečená hodně. Doufám, že si do konce roku udělám čas, abych si mohla dát rereading Šepotání a Dvora trnů a růží, protože bych to dýl nevydržela. Říší divů naprosto miluji a bez těhle tří sérií (Dvůr trnů a růží, Skleněný trůn a Šepotání) bych se v životě neobešla, představují největší část mě samotné. Díky Šepotání jsem se naučila být o trochu prohnanější než jsem byla a obcházet různě dané věci. Možná někde píšu, že nějakou sérii miluju, ale určitě ne víc, než tyhle tři. Ty mě zasáhly TAK HLUBOKO do srdce, že už z tama nenajdou cestu ven (což bych samozřejmě nechtěla).Už nevím, v jakém článku jsem to psala, ale bylo tam, že přemýšlím o tom, že bych s přestala kupovat nové knihy (kromě pokračování sérií které mám doma). A taky přemýšlím, že bych odstřihla i knihovnu. Takže kdybych to tak udělala, měla bych více času na čtení knih v mé knihovně které jsem ještě nečetla a na rereadingy. Doufám, že mi to vyjde.

Jestli jste to nepřeskočili/nevypli, tak Vám moc děkuji 🙂. A zase u dalšího článku 😉.



F.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Píseň zimy | RECENZE

Madison Winslentová: svět v planetě | RECENZE