Ps: stále tě miluju | RECENZE

Název: Ps: stále tě miluju
Autorka: Jenny Hann
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 297
Anotace: Lara Jean nečekala, že se doopravdy zamiluje do Petera. Vždyť jen předstírali, že spolu chodí. Ale v jednu chvíli oba předstírat přestali a najednou je Lara Jean zmatenější než kdy dřív a neví co dělat. A pak se do jejího života vrát kluk, co se jí dříve líbil, a spolu s ním i to, co k němu cítila, Je možné, aby byla holka zamilovaná do dvou kluků najednou?


Pokračování Všem klukům, které jsem milovala jsem si přečetla už z důvodu, že jsem chtěla vědět jak to bude pokračovat. Taky kvůli té obálce, která sice u mě není lepší než u prvního dílu ale přesto je krásná. 

  Obálka je jako každá v téhle sérii opravdu pěkná. Děj je pro mě o něco zajímavější než v prvním díle, který se mi zdál "přecukrovanější" než tady tento. Možná až moc. Nevím proč, ale připadá mi, že se toho v téhle knize děje víc, než v té předchozí. 
  Trapných míst tam už není tolik jako v první, proto se k ní vracím radši. Taky je v tomhle díle vidět, jak se prohlubuje spojení mezi Larou a Peterem, které nic nedokáže rozpojit, nebo jo?
 Objevuje se tu zase ten starý, známý milostný trojúhelník. Jako, né že by nebyl už v prvním díle, ale v něm je neobvyklá kombinace holka-kluk-holka, kdežto tu se to projevuje spíš jako kluk-holka-kluk.
  Je to pěkná, oddechová kniha na to, když se vám nechce zrovna moc přemýšlet.

Knížce dávám 4,75🌟/5🌟


F.

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Píseň zimy | RECENZE

Madison Winslentová: svět v planetě | RECENZE