Královna stínů | RECENZE

Název: Královna stínů
Autorka: Sarah J. Maas
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 647
Anotace: Celeana Sardotien se vrací zpátky do říše a jediné, po čem touží, je pomsta. Brzy si ovšem uvědomí, že ve hře je mnohem víc - musí osvobodit prince Doriana, kterého pomocí magie ovládá král ze skleněného hradu. Musí zjistit příčinu královy moci! Ale hlavně nesmí zklamat svůj lid, který do ní vložil veškeré naděje.

 O královně stínů jsem nevěděla zhola nic (dokať jsem ji nedostala). Když jsem začínala číst sérii Skleněný trůn, věděla jsem, že má ta série tři díly. A dál nic. Tak mě teda mile překvapilo, když jsem dostala i ji :).

  Další krásná obálka. Když jsem ji dostala, myslela jsem si, že ji budu číst minimálně týden. Jenže ten příběh byl tak strašně poutavý, že se od něj nedalo prakticky vůbec odtrhnout. Proto jsem byla (nebo spíš nebyla) překvapena, že jsem ji sfoukla za dva dny. Loni když jsem ji dostala jsem ještě nečetla tak rychle, jako čtu dnes takže to pro mě bylo fakt paráda.  
  Tenhle díl je hodně dokonalý, srandovní a taky hodně napínavý.
  Je velice fascinující, jak autorka dokázala vytvořit Aelininu postavu, která se dokáže bavit a vtipkovat, i když jí (nebo některému jejímu blízkému) hrozí smrtelné nebezpečí.         Zase tu najdeme nové postavy (min. 2), které nás budou provázet i v dalším díle které jsem si docela dost oblíbila (a shipuju je). Jednou z nich je Aelinin bratranec Aedion, voják každým coulem a Lysandra, kterou jsem ze začátku moc nemusela, ale časem jsem si ji oblíbila. 
  V téhle části se také navíc prohloubila moje nenávist k Chaolovi, která mi brání v přečtení knihy Tower of dawn. Tak jsem zvědavá, jestli ji vůbec přečtu :D. 
  U téhle knihy jsem se opravdu hodně smála a taky trochu i bála. A občas (fakt jen občas mi ukápla slza).
  Ale největší plusový body téhle knize dávám za smrt jedné postavy, která si to fakt zasloužila a já ji nenávidím do morku kostí.


Knížce dávám 5🌟/5🌟
F.
P.S. která z fotek se vám líbí víc? Já se za boha nemůžu rozhodnout 😃.

Komentáře

  1. Tak tlustou knihu bych za dva dny přečíst nedokázala, já mám tendenci si příběh opravdu vychutnávat kousek po kousku. Zatím jsem nečetla ani jeden díl, ale měla bych o tom začít uvažovat, dost se mi tato série zamlouvá:)
    Jinak, osobně se mi víc líbí ta druhá fotka :D :).
    Knihokopka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si knihy taky pořádně vychutnávám (teda pokud mi do toho něco nehraje nebo nemluví, to se pak totiž nemůžu soustředit). Určitě si to přečti. Uvažovala jsem nad něma a tak trochu u mě ta druhá převyšuje 🙂

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Píseň zimy | RECENZE

Madison Winslentová: svět v planetě | RECENZE