Papírová princezna | RECENZE

Název: Papírová princezna                                                                                                           Autorka: Erin Watt                                                                                                                    Nakladatelství: Baronet                                                                                                                      Počet stránek: 336

Tento příběh je o dívce jménem Ella Harperová, která od smrti své matky pracuje jako striptérka. Nevídané osvobození od jejího dosavadního života jí nabídne nechutně bohatý člověk, který se jí představil jako Callum Royal, nejlepší kamarád jejího otce, kterého ani nezná. Callum ji zaveze do svého sídla, kde se potká s jeho pěti syny, kteří ji berou jako ženu svého řemesla (tedy striptérku) a myslí si o ní, že je tam jen pro peníze a aby se vyspala s jejich otcem. A rozhodně jí život v jejich domě nehodlají osladit.

Tuhle knihu jsem měla vyhlédlou zhruba měsíc předtím než se mi ji podařilo najít v knihkupectví a přečíst si ji. Zaujala mě na první pohled nejen obálkou ale i názvem. Vkládala jsem do ní velké naděje a skutečně mě nezklamala. V podstatě jsem ji zhltla za den, což se mi u knih nestává často.

Líbí se mi na ní, že z Elly autorka neudělala ubrečenou holku, která je zdrcená událostmi svého života, ale holku, která se svému osudu postaví a vezme jej do vlastních rukou. Je zde vidět i skutečnost, kterou si mnozí lidé neuvědomují i v reálném životě a to, že vždy máme na výběr, buď se s něčím smíříme a nebo s tím něco uděláme. Pak máme možnost svůj život změnit tak, jaký ho chceme mít. Vzít si poučení z předešlých zkušeností a ikdyž cesta není vždy jednoduchá, tak nás vede tam kam chceme a všechny překážky můžeme brát jako cestu učení se a nevzdávání se. Každá překážka nás může jen posílit. Takže to, že padneme na kolena nebo klesneme na dno, můžeme brát jako odrazový můstek k lepší budoucnosti, kterou můžeme začít tvořit ihned. A ne se plácat v minulosti. Síla člověka totiž není ve velikosti nebo ve svalech, ale v postoji k životu samotnému. A i kdyby už nemusela dělat nic, protože bydlí v luxusním domě, má peníze které skoro celý život strádala, i tak se s chutí vrhne do práce. Pak se mi na tom líbí ten průběh lásky mezi Ellou a Reedem kterou započala nenávist a nechuť.

Autorka to napsala tak, jako by se to doopravdy stalo a nebyl to jenom další vymyšlený příběh.
A pro všechny sympatie které k této knize chovám, jí dávám 5🌟/5🌟