Mortal instruments: město z kostí | RECENZE

Název: Mortal instruments: město z kostí
Autor: Cassandra Clare
Nakladatelství: Knižní klub
Počet stran: 411

Patnáctiletá Clary žije se svou matkou Jocelyn v New Yorku v Brooklynu. Poté co v klubu Pandemonium, kde je se svým kamarádem Simonem uvidí přízraky a věci, které nikdo jiný nevidí, se jí doslova změní pohled na svět. Unesou jí matku, stráví tři dny v bezvědomí a pak se probudí v budově, která nese název Institut. Od té doby co se v něm probudila poznává Clary skrytou stránku světa ve kterém žije, svou minulost a také záhadné obyvatele Institutu.

Tohle je jedna z těch knih, o kterých jsem se dozvěděla až poté, co jsem zhlédla film a je to jedna z knih, kterou jsem si přečetla kvůli kamarádce :D. Nelituju, že jsem si ji pujčila v knihovně, protože jí podle mě nic nechybí. Popravdě jsem v ní ani moc nevkládala velké naděje, protože se mi film nelíbil. 

Tahle kniha měla tah na branku hnedka od začátku. Nenajdete tam ty scény, o kterých si říkáte že by tam být neměly a že jimi to autorka zbytečně moc protahuje. Kdepak, naopak tam najdete slušnou dávku humoru, nebezpečí, kapku romantiky, smutku a další vlastnosti, které od výborné knihy (třeba jako je tahle) můžete očekávat. V knize jsou scény, kdy si prostě myslíte, že víte jak se to bude dál odehrávat (mě se to stalo hodněkrát), jenže pak se to otočí o devadesát stupňů a dává ještě větší smysl, než kdyby se to odvíjelo podle vaší představy. 

A této knize dávám 5🌟/5🌟 
F.

Komentáře

  1. Hezká recenze! Já knihu četla před hrozně dlouhou dobou, a mám v plánu si jí zopakovat, i s dalšími díly 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). Já ji dočtla minulý týden, a se zítřkem se vrhnu na další díly :)

      Vymazat
  2. Taky jsem nejdřív viděla film a docela se mi líbil. Jako žádná pecka, ale nebylo to ani vyloženě strašné podle mě. Pak jsem si stáhla knihu do počítače, ale vůbec ji nečtu, protože nesnáším elektronické podoby knih. Takže ani nevím, proč to vlastně vždycky stáhnu, když nakonec stejně jdu a koupím v knihkupectví :D. No, tak snad se konečně k přečtení taky dokopu :).

    marbetwood.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si občas nějakou knihu stáhnu do počítače, jenže já ty elektronické nesnáším a pak to vůbec nečtu. Já si je spíš pujčuju v knihovně :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Píseň zimy | RECENZE

Madison Winslentová: svět v planetě | RECENZE