Nové přírůstky v knihovně | Říjen 2017

Už jsem tu zas abych se pochlubila s knihami, které jsem si koupila nebo dostala :D.

1. Stínová královna - C.J. Redwine, Baronet
Na tuhle krasnou knihu jsem narazila, když jsem se dívala na měsíční shrnutí Radši knihu na YouTube. Hodně mě na ni naladila a tak jsem se koukala po všech čertech ale nikde nic. Až po nějakém tom týdni/dvou jsem na jedné fb skupině narazila na holčinu, co by ji ráda vyměnila. A tak jsem ji získala výměnou za Možná jednou od Colleen Hoover kterou bych stejně asi nikdy nepřečetla. 




2. Chaos, temný ráj - Patrick Ness, Jota
Tuhle knihu jsem taky vyměnila s tou samou holčinou ale za Half bad, která se mi moc nelíbila. Na Patricka Nesse jsem slyšela spoustu dobrých recenzí (obzvlášť na Volání netvora) a tak jsem neváhala a naspala jí, že bych chtěla ještě tuhle. Ale až po výměně mi došlo, že je to druhý díl z trilogie :D. Ale to mi tak moc nevadí, protože si budu teď shánět první díl (kdyby jste náhodou věděli o nějakém obchodě či někom kdo to prodává nebo klidně i vyměnit, byla bych vám vděčná :) ). 


3. Říše bouří - Sarah J. Maas, CooBoo
Říši bouří jsem si pořídila na Humbooku. První jsem váhala mezi ní a Krverůží protože autorka A.G.Howard tam byla a já ji chtěla mít podepsanou, ale nakonec jsem zvolila tuto a nevadí to, hlavní je, že mám podepsané aspoň Šepotání. Říši bouří už mám přečtené a řeknu vám, je to teda síla. Nejen že se tady dal dohromady můj oblíbený pár, ale ten konec byl prvotřídní. To aspoň musí uznat všichni, co ji četli. Do konce týdne na ni (stejně jako na Královnu stínů a Krvavé ostří) čekejte recenzi :). 

4. Caraval - Stephanie Garber, Hodder
Tuhle anglickou krásku jsem původně měla vyhlédlou v Dobrovském (249,-kč), ale pak v den Humbooku na Václaváku jsem na ni v Luxoru narazila za mnohem lepší cenu než u Dobrovského (199,-kč). No neberte to. Teď se přes ni docela úspěšně louskám a vzpomínám. Protože Stephanie Garberová je úžasná spisovatelka a Caraval je taktéž úžasný. Teď jsem zhruba na 60. straně a myslím na něco, co je min. 200 stran daleko :D.


5. Kus temnoty - Margaret Atwoodová, Práh
Tuhle krásnou knihu jsem vyhrála na instagramu u bookscalling. Do teď tomu nemůžu uvěřit :D. Obálka je opravdu krásná, akorát mě na ní štve to, že se hned ohmatá a je to na ní hrozně vidět. Kniha je tak trochu o Shakespearově hře Bouře (co jsem to tak pochopila, nerada bych se mýlila). Kždopádně je na mém Listopadovém TBR listu :). 


Doufám, že se vám tento článek líbil. Určitě se nezapomeňte podívat na mé minulé články nových přírůstků, wrap up články, recenze :).
F.
 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Píseň zimy | RECENZE

Madison Winslentová: svět v planetě | RECENZE